Το σκάφος είναι εξοπλισμένο με την πλήρη και επαγγελματική σειρά ηλεκτρονικών οργάνων της SIMRAD model 2004, πλήρως δικτυωμένων μεταξύ τους. Περιλαμβάνει από το ανεμόμετρο IS15 Wind και το πολυόργανο (βυθόμετρο, ταχύμετρο κ.λ.π.) IS15 Multi, μέχρι τον ισχυρότατο αυτόματο πιλότο ΑΡ20-25 και το καταπληκτικό Radar-GPS-chart plotter με έγχρωμη οθόνη 10" και τους πασίγνωστους ηλεκτρονικούς χάρτες της C-MAP NT+ που ενημερώνονται 2 φορές τον χρόνο (άνοιξη και φθινόπωρο). Από τη θέση της οθόνης, στο chart table, μπορείτε να ελέγχετε την πορεία και να πλοηγείτε το σκάφος, στέλνοντας τις εντολές σας μέσω του δικτύου του σκάφους στον τιμονιέρη, που απλώς επιβεβαιώνει αν επιτρέπει την εκτέλεση των εντολών σας, πατώντας ένα κουμπί στον αυτόματο πιλότο.

Έχετε έλειψη χεριών, δεν θέλετε να ενοχλήσετε το υπόλοιπο πλήρωμα;
Με την λειτουργία TACK του αυτόματου πιλότου, έχετε στη διάθεσή σας έναν έμπειρο τιμονιέρη-robot, που μόλις δώσετε εντολή, αναλαμβάνει τη στροφή του σκάφους, αφήνοντάς σας ελεύθερο να χειριστείτε μόνο τις σκότες της genoa.

Το 2005 τοποθετήθηκε νέος, πανίσχυρος εργάτης Lofrans' Progress II, 1500 Watt, μέγιστης έλξης 1,5 tn, ελεγχόμενος με ασύρματο τηλεκοντρόλ, και τροφοδοτούμενος από νέα (2007) συστοιχία μπαταριών , συνολικής χωρητικότητας 400 Αh.

Νέος ντηζελοκινητήρας Yanmar 56 HP, model 2003, εφοδιασμένος με δεύτερο, αυτόματο βολάν υδραργύρου που ζυγοσταθμίζει συνεχώς το σύστημα σε κάθε περιοχή στροφών. Έτσι εξασφαλίζετε λιγότερους κραδασμούς και θόρυβο, για πιο άνετο και ευχάριστο ταξίδι.

Στον άξονα τοποθετήθηκε το 2004 η τρίφτερη, αυτόματη, αναδιπλούμενη προπέλα ΜAX-PROP, που σας δίνει αφ' ενός μεγαλύτερη ροπή και καλύτερο έλεγχο στις μανούβρες, αφ' ετέρου μικρότερη αντίσταση, δηλαδή μεγαλύτερη ταχύτητα (περίπου 10%), όταν αρμενίζετε.

 
Copyright © adigoni.gr